سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://www.parsiblog.com/PhotoAlbum/alirezanoori/bgl.gifhttp://www.parsiblog.com/PhotoAlbum/alirezanoori/bgr3.gif
 

به وبلاگ من خوش آمدید

امروز شنبه 103 اردیبهشت 22

 

 

دانشگاه آزاد اسلامی قزوین قهرمان مسابقات جهانی آتلانتا شد

تیم روباتیک MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مقام قهرمانی لیگ شبیه سازی امدادگر مسابقات جهانی روبوکاپ 2007 آمریکا را به خود اختصاص داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در این دوره از مسابقات توانست با پشت سر گذاشتن رقبای خود در لیگ شبیه ساز امدادگر مقام قهرمانی را کسب کند.
دکتر مرتضی موسی خانی رییس کمیته ملی روبوکاپ ایران گفت: مسابقات جهانی روبوکاپ آتلانتا 2007 با حضور 300 تیم از 37 کشور در دانشگاه تکنولوژی جورجیا برگزارشد.
دکتر موسی خانی افزود: از این تعداد 12 تیم ایرانی در مسابقات جهانی روبوکاپ 2007 آتلانتا حضور دارند که در حال انجام مسابقات خود در لیگ های مختلف هستند.
وی افزود:با توجه به مشکلات روادید برای اعزام تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ، این تیم دراین دوره از مسابقات در لیگ شبیه ساز امدادگر توانسته پرقدرت ظاهر شود و مقام اول این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.
دکتر موسی خانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین افزود: این درحالی است که تیم دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف مقام دوم و تیم Tisun از کشور چین مقام سوم را کسب نمودند.
دکتر موسی خانی با بیان این مطلب که این مسابقات یکی از بزرگترین رویدادهای علمی و تحقیقاتی در حوزه های مختلف علوم روباتیک و هوش مصنوعی می باشد هر سال در یکی از کشورهای جهان برگزار می شود،اضافه کرد: این مسابقات عرصه ای برای آشنایی و تبادل دانش در بین محققان و پژوهشگران شرکت کننده در این رویداد است.
رییس کمیته ملی روبوکاپ ایران در ادامه گفت: در مسابقات جهانی 2007 آتلانتا کشورهای مختلفی حضور دارند که از آن جمله حضور تیم های از کشورهای چین ، ژاپن ، جمهوری اسلامی ایران، آلمان ، برزیل و ایالات متحده پر رنگ تر است.
وی یاد آور شد: دانشگاه آزاداسلامی قزوین طی سال های گذشته افتخارات بی شماری در مسابقات جهانی روبوکاپ کسب نموده و همچنین افتخار برگزاری دو دوره مسابقه روبوکاپ آزاد ایران را داشته و در سال 86 تیم MRLاین دانشگاه توانست مقام اول این دوره از مسابقات را در بین 360 تیم شرکت کننده کسب کند.
مسابقات جهانی روبوکاپ در دانشگاه انستیتو تکنولوژی جورجیا در تاریخ 12 تا 19 تیرماه سال86 (سوم تا دهم جولای2007) برگزار می شود.
دانشگاه تکنولوژی جورجیا یکی از دانشگاه های معتبر و برجسته در عرصه های پژوهشی به ویژه علوم روباتیک و هوش مصنوعی در ایالات متحده است این دانشگاه بر اساس رتبه بندی ، رتبه هشتم در دانشگاه های عمومی ایالات متحده را دارا است .

به نظر من حالا اگه یه کدوم از این دانشگاه های دولتی این مقام رو آورده بودند تا حالا 100 بار تو اخبار گفته بودند . البته خوب بالاخره ماله دولته دیگه !!!

 


 نوشته شده توسط علیرضا نوری در سه شنبه 86/4/19 و ساعت 11:54 عصر | نظرات دیگران()

 کل یادداشت های این وبلاگ
موبایل های چینی
[عناوین آرشیوشده]
 

طراحی توسط : علیرضا نوری تاجر